فصلِ عاشقيها پاييز فصلِ عاشقيها پاييز .

فصلِ عاشقيها پاييز

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۵۵ توسط:sam موضوع:

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

 

jgdr_c8.jpg

08

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزكننده باشد، بدون شك هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسك (يا حيوان خانگي) جاسازي كنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يك حيوان عروسكي بانمك خريداري كنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسك را به شريك عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين كار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا كه خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد كه توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان كنيد تا خيالتان هم راحت باشد كه براي طلا مشكلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يكي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي كنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري كه براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شكلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده كنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به كمك روبان به گلدان وصل كنيد و آنها را هديه كنيد.

بيشتر بخوانيدترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد اين است كه هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي كه به نظرتان مناسب است و امكانش برايتان مهياست، مخفي كنيد.

سپس، روي برگه‌هاي كوچكي جمله‌اي براي او بنويسيد كه مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا كشويي كه هديه در آن است را باز كند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد كرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد كه نامه‌تان به اندازه كافي حس كنجكاوي او را برانگيخته مي‌كند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشك بگذاريد

براي طلاهاي كوچك همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند كه اندازه بسيار كوچكي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشكي همچون گردو استفاده كنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشك را با احتياط از وسط دو نيم كنيد. مغز گردو را خارج كنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشك كردن با چسب‌هاي اكليلي داخل آن را پرزرق و برق كنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يك تكه كوچك فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل كنيد و با يك تكه روبان بسيار باريك اين دو نيمه را به هم محكم كنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد كه طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد كادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي كنيد

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد كه هديه را درون سيني غذاي او جاسازي كنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل كند با جعبه زيباي كادو مواجه و بدون شك هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌كنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناك است!

در آخر هم يادآوري كنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود داردبا كليك روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه كودكان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يكي از اين صفحه‌ها كليك كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته كه قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله كافيست كه بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال كنيد.


برچسب: .روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۰:۰۵ توسط:sam موضوع:

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

از آنجا كه تبليغات بخش انكارناپذير هر كسب و كاري است ، براي داشتن يك تبليغات موثر و هدفمند نيازمند ايده هاي نو و خلاقانه مي باشيم. موفقيت در هر كسب و كاري مستلزم ايده هاي نو مي باشد ، هر ايده اي مخصوص به يك كار است ، چه در زمينه طراحي و چه در زمينه ساخت ، ايده هاي تكراري نمي تواند مشتريان را به سمت كسب و كاري جذب كند بلكه يك ايده هر چند كوچك مي تواند در مشتري حس منحصر به فرد بودن نسبت به ديگر رقبا را بيدار كند .  براي متمايز بودن در حوزه تابلوسازي نيز مي توان ترفندهاي زيادي در طراحي زيبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهيت روانشناسي رنگ در تبليغات براي ساخت تابلوي تبليغاتي رنگ هايي متناسب با نوع كار انتخاب نمود تا تابلوي تبليغاتي ساخته شده متمايزتر از ديگر تابلوهاي ساخته شده كه به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي نصب شده اند باشد .

pb3n_z4.jpg

انسان ها در هر شغلي كه مشغول به فعاليت هستند براي ترقي نسبت به  رقباي خود  و رسيدن به سود بيشتر و مطرح شدن در ميان آحاد مردم  نياز دارند كه طبق متدهاي روز دنيا گام بردارند و از ترفندهايي استفاده كنند كه ديگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به اين طريق مي توانند خاص باشند و خاص بودن چيزي است كه همه به دنبال آن هستند . تابلوسازي نيز يك شغل پر رقيب مي باشد كه با ورود دستگاه هاي پيشرفته به اين حوزه نظير دستگاه برش ليزري امكان ساخت تابلوهاي متفاوت نظيير تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو كامپوزيت ، تابلو ترموود ، تابلو لايت باكس ، تابلو نئون و ديگر تابلوهاي تبليغاتي با استفاده از متريال هاي مختلف و يا به صورت حروف تركيبي فراهم شده است و ديگر همچون گذشته تابلوها در سطح يك نوشته ساده صرفا به صورت پلكسي يا فلكس بدون نور نيست بلكه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازي پيشرفت هاي چشمگيري حاصل شده است و تنوع تابلوها تبليغاتي بسيار زياد است و هر فرد با هر سليقه و سبكي مي تواند تابلوي تبليغاتي خود را سفارش دهد همين امر سبب رقابت شديدي بين تابلوسازان گشته است و آنچه كه در موفقيت يك تابلوسازي كارساز است نوآوري و ابداع شيوه هاي مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. طراحي و ساخت نوآورانه تابلو هاي تبليغاتي مي تواند وجه تمايز اساسي بين تابلوسازي هاي سطح شهر باشد .

 

براي مثال در حوزه تابلوسازي در ابتداي ورود تابلو چلنيوم  ، اين تابلو به صورت كاملا ساده ساخته مي شد اما به مرور زمان و با خلاقيت هايي كه تابلوسازها در طراحي كشف كردند ، تابلوسازهاي حرفه اي و شركت هاي توليد كننده با ايجاد شيارهايي بر روي پلكسي توانستند نور را به شكل هاي متفاوت به چشم بازتاب نمايند و تابلو چلنيوم كريستالي ، تابلو چلنيوم ستاره اي يا تابلو چلنيوم الماسي ، تابلو رينگي يا تابلو پانچي با طراحي هاي دوبعدي و سه بعدي پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبيت زيادي نيز كسب كردند چون متمايز از ديگر محصولات بودند و به علت جلوه زيبايي كه داشتند توانستند به يكي از پر فروش ترين محصولات تابلوسازي بدل شوند .

براي اينكه از صنعت تابلوسازي در سطح جهان عقب نمانيم مستلزم توجه به محيط پيرامون و رعايت استفاده از تكنولوژي و فناوري هاي روز دنيا مي باشيم. عصر امروز عصر تكنولوژيست و در همه شاخه ها و رشته تكنولوژي نفوذ كرده و روش هاي سنتي و قديمي را رد كرده تا شرايط راحت تري در زمينه زندگي خصوصي و كاري مردم فراهم آورد. در اين ميان آنچه كه مي تواند بيش از پيش موثر واقع شود تبليغات خوب توسط تكنولوژي روز است كه يكي از شاخه هاي تبليغات تابلوسازي مي باشد.

 

در صنعت تابلوسازي با تكيه بر مهارت و توانايي گروهي و با به كارگيري از تكنولوژي روز و خلاقيت و نوآوري مي توان باعث هدف اصلي ساخت تابلو هاي تبليغاتي كه همان جذب مشتري و خريد و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد كه البته لازمه تمامي اين كارها حرفه اي بودن تابلوسازان مي باشد.

 

امروزه تركيب متريالهايي نظير ورق هاي كامپوزيت و يا چوب ترموود با ديگر حروف برجسته مي تواند يك تابلوي تبليغاتي زيبا به ارمغان بياورد . تابلو چوبي مغازه يكي از مقاوم ترين تابلوهاست كه وقتي با نماي چوبي ادغام مي شود يك محيط كلاسيك و آرامش بخش را براي مشتريان فراهم مي آورد يا مي توانيد  از متريال كامپوزيت به عنوان زيرساز بهره ببريد و سپس از حروف نئون پلاستيك، حروف چلنيوم و حروف استيل براي ساخت حروف برجسته استفاده كنيد و يك تابلوي تبليغاتي تركيبي زيبا به نمايش بگذاريد .

منبع : تابلو الماس

 


برچسب: بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۲۰ توسط:sam موضوع:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي كار اشتراكي فعاليت خود را در سال ???? آغاز كرد

و اكنون بيش از ????? فضاي كار اشتراكي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار كارمنداني كه در فاصله زيادي از شركت زندگي مي‌كنند، استفاده مي­‌كنند.

ديگر كسب و كارهاي كوچك و شركت‌هاي نوپا كه پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امكان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي كار اشتراكي استفاده مي­‌كنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي كه از كاركردن مردم و شركت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يك سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر كارمندان مطالعه كرده‌ايم.

ما متوجه شديم كه كارمندان از فضاي كار اشتراكي نسبت به دفاتر كار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شكوفايي (كه به عنوان نشاط و يادگيري در كار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبكه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­كنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم كه اين مسئله چگونه بر كارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم كه اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي كار اشتراكي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شركت يا كارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي كارمندان و توسعه فرهنگ كاري، استفاده مي­‌كنند.

اما در يك فضاي كار اشتراكي كه چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

كه هر كدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌كنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي كار اشتراكي) همكاري كرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريكا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يك درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شركت‌هايي كار مي‌­كردند

كه يا در يك دفتر كار wework ساكن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دوركار خود استفاده مي­‌كردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان كسب و كار، پيمانكاران، مالكان انفرادي و كارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يك نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورك اشتراكات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراكات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورك را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود كه يك شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يك كارفرما (يا هر بستر ديگري كه براي آن كار مي­‌كند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم كه اعضا حتي بعد از كار كردن به مدت طولاني در دفتركار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد كه اعضا با وي­‌ورك ارتباط كمتري برقرار مي­‌كردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب كرد

و ما را به سمت كشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

كه وي‌­ورك چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يك محل كار است

اين اعضا از مزاياي كاربردي عضويت مانند امكانات يا در دسترس بودن مكان سود مي­‌بردند.

در حاليكه ديگر اعضا گفتند كه وي‌­ورك نقش فعالي در شكل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌كند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورك داده بودند

(هرچند شكاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شكوفايي و بهره­‌وري در كار را تجربه كرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد كه هويت برند وي‌ورك، هويت سازمان‌هايي كه در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­كند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند كه افراد وقتي كه محيط كارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شركت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­كنند.

ما نظرات راجع به شكل‌گيري هويت افراد در وي‌ورك را بررسي كرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي كار اشتراكي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي كه عموما كاركردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌كند.

اين مسئله يكي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌كند: كاركردن در يك محل كار واقعي (بر خلاف كار كردن در يك دفتر خانگي و يا يك كافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل كند

كه شما كارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يك كارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل كار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين كلمه براي توصيف اينكه چگونه وي‌­ورك هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده كردند.

يك صاحب كسب و كار كوچك در نيويورك اذعان كرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورك ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌كند كه كاركردن در آنجا، كسب و كار كوچكش را در چشم همكاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از كار كردن در دفتر كار وي­‌ورك، در يك محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه كرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي كار اشتراكي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  •  
  • كارمندان با حضور در فضاي كار اشتراكي احساس مي‌­كنند كه به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينكه در كجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­كنند كه سازمان به اندازه كارمندان حاضر در شركت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يكي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورك به ما گفت: «دفتر مركزي شركت ما در كاليفرنيا ?? درصد نيروي كار را تشكيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يك دفتركار وي­‌ورك به جاي فضاي كار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورك يادآوري مي­‌شود

كه ما جزئي كوچك از يك پايگاه مركزي هستيم.

ما مي­‌دانيم كه اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي كه براي نگه داشتن ما در يك دفتر كار مي­‌كنند را داريم

يك پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌كنم كه شركت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن كار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترك را شنيديم كه به نقش فضاهاي كار اشتراكي بر تصور كارمندان اشاره مي­‌كند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شركت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يك وكيل منطقه خليج اظهار كرد: «من در درجه اول با كارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان كار مي­‌كنم.

من همچنين با بسياري از كارمندهاي جوان ماهر همكاري دارم

دفتركار، به كسب و كار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

كه به ارتباط او با مشتريانش كمك مي­‌كند.

يكي از صاحبان حوزه كسب و كار تكنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال كارمندانم به وي‌­ورك قسمتي از استراتژي من براي وادار كردن آنها به متفاوت فكر كردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد كه اين مالك فكر مي­‌كند

كه شيوه‌اي نو از كار كردن، -هم براي كارمندان و هم مشتريان- تمايل شركت را براي تغيير، ثابت مي­‌كند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد كسب و كار ­شود.

برخي از كارمنداني كه شركت­‌هايشان مستقر در يك [دفتر كار] وي‌ورك است، گفتند

كه برند وي­‌ورك بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يكي از پاسخ دهندگان اظهار كرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ كرده است.

مستقر بودن در وي‌ورك به سازمان ما كمك مي­‌كند كه به جاي اينكه خسته كننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به كار كردن در يك فضاي كار اشتراكي همانقدر كه بر اساس متغيرهاي كاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي كار اشتراكي، خدمتي است كه دسترسي به يك فضاي كاري را ساده‌سازي مي­‌كند.

هرچند، اين يك كالاي اجتماعي است كه حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي كه طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي كار اشتراكي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، كسب و كارهاي اجتماعي، وكيل‌ها، معماران و كسبوكارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا كه هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي كار اشتراكي به دليل قراردادهاي كوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب كنند كه منعكس كننده هويتي باشد

كه آنها براي كسب و كارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاكي از آن است كه وقتي سازمان­ها براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي متناسب با تصوري كه مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره كارمندان و كسب وكارشان- زمان صرف ­كنند،

كارمندان سطح بالايي از شكوفايي را تجربه مي‌­كنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا كارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌كنند.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۱:۴۳ توسط:sam موضوع:

درباره دستگاه زباله خرد كن

درباره دستگاه زباله خرد كن

دستگاه آشغال خردكن يا زباله خردكن سينك ظرفشويي  كه به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد كن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد كن خانگي شناخته مي شود كه  در دهانه خروجي آب سينك ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر كرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميكند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردكن خانگي و زباله خردكن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردكن آشپزخانه يا زباله محوكن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردكن زير سينك جداسازي بازيافت تر از خشك راحتتر انجام شده كه مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن كم
  • كم صدا
  • پر قدرت
  • كليد اير سويئچ پنوماتيك
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است كه جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد كه همه به دنبال  قيمت مناسب و كيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند كه بتوانند از آن استفاده كنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي باشند.

كه نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي كنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينك ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينك ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل كالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينك آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينك آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه كنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از كارخانه كورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينك وبه كارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينك قهرمان، شير سينك ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبكاري بدنه از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات كلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد كه در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده كنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

كالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و كامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار كاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد


برچسب: درباره دستگاه زباله خرد كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۴۷ توسط:sam موضوع:

معرفي كتاب من رو يادت هست؟

كتاب من رو يادت هست اثري است از نويسنده‌ي انگليسي،‌ سوفي كينسلا كه نخستين بار در سال ???? منتشر شد. سوفي كينسلا در رمان من رو يادت هست داستان لكسي اسمارت را روايت مي‌كند. لكسي از خود و زندگي‌اش ناراضي است و اعتمادبه‌نفس چنداني ندارد؛ با پشت سر گذاشتن يك تصادف، حافظه‌اش را از دست مي‌دهد و خود را فرد كاملاً متفاوتي مي‌يابد. برگردان فارسي رمان من رو يادت هست با ترجمه‌ي روناك احمدي آهنگر و از نشر نون در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در ادامه درباره‌ي اين اثر سوفي كينسلا بيشتر مي‌خوانيم.

خلاصه‌ي داستان

لكسي ?? ساله كه در بيمارستاني در لندن بهوش مي‌آيد، سورپرايز بزرگي انتظارش را مي‌كشد. دندان‌هايش بي‌نقص‌اند؛ پوست خوش‌رنگي دارد و كيف‌دستي‌اش از برند لويي ويتون است. لكسي از يك حادثه‌ي رانندگي جان سالم به در برده و بخش عظيمي از حافظه‌اش را ازدست‌داده است؛ لكسي خيال مي‌كند سال ???? است او دختري است ?? ساله با دندان‌هاي نامرتب، عشقي پردردسر و شغلي بي‌آينده. اگر بخواهيم دقيق‌تر بگوييم، لكسي سه سال از زندگي‌اش را به ياد نمي‌آورد و قرار است بفهمد كه در اين سه سال تا چه حد اوضاع ازاين‌رو به آن رو شده است.

لكسي در طول اين سه سال موفق شده خود را از شغل پايين‌رده‌اي كه داشت، به رياست بخش مربوط به خود برساند. او حالا دستيار شخصي دارد؛ كربوهيدرات را از رژيم غذايي‌اش حذف كرده و دوستي‌هاي جديد به هم زده است. و اين شوهر خوش‌تيپ كه اتفاقاً ميليونر هم هست ديگر از كجا پيدايش شد؟! بااينكه ذهن لكسي هنوز سه سال عقب‌تر از زمان حال سير مي‌كند، خود او مصمم است با اين لكسي جديد و دنياي جديدش كنار بيايد.

لكسي سعي دارد تعادل خود را بازيابد غافل از آنكه لايه‌ي زيرين اين زندگي جديد و ايدئال، پر است از راز و نقشه و دسيسه‌هاي گوناگون. تمام اين اتفاقات چگونه رخ داد؟ آيا اصلاً قرار است لكسي به ياد بياورد؟ و چه خواهد شد اگر حافظه‌ي او برگردد؟

درباره‌ي نويسنده

مدلين سوفي تاونلي با نام هنري سوفي كينسلا، نويسنده‌ي انگليسي‌تباري است كه در ?? دسامبر سال ???? متولد شد. دو رمان نخست از مجموعه‌ي عشق خريد  او به چنان موفقيتي رسيدند كه در سال ???? فيلم اعترافات يك عشق خريد(confessions of a shopaholic) به اقتباس از آن‌ها ساخته شد. از آثار او بيش از ?? ميليون نسخه در بيش از ?? كشور فروش رفته است و به بيش از ?? زبان نيز برگردانده شده است.

از آثار ديگر اين نويسنده كه به زبان فارسي برگردانده شده‌اند مي‌توان به زندگي نه‌چندان عالي من،‌ دنياي شگفت‌انگيز ربه‌كا، رازم را نگه‌دار، در جست‌وجوي آدري و گردنبندم را پيدا كن اشاره كرد.

ايده‌ي رمان از كجا آمد؟

سوفي كينسلا خود در وب‌سايتش دراين‌باره نوشته است كه : ايده‌ي اوليه‌ي اين كتاب زماني به ذهنم رسيد كه با خود گفتم چه مي‌شود اگر يك روز از خواب بيدار شوي و ببيني همه‌چيز در زندگي‌ات به طرز سحر‌آميزي راست و ريس شده؟ مي‌دانم كه اين اتفاق در زندگي هيچ‌يك از ما به واقعيت نمي‌پيوندد اما من كاري كردم كه داستان روي زندگي قهرمانم، لكسي، جواب دهد.

داستان درباره‌ي لكسي است و كنار آمدن با زندگي جديدش و دانستن آنكه آيا اين زندگي واقعاً به همان اندازه كه نشان مي‌دهد بي‌نقص است يا خير؛ چراكه يكي از ويژگي‌هاي زندگي‌هاي رؤيايي آن است كه به آن خوشايندي‌اي كه فكر مي‌كنيد نيستند.

برش‌هايي از كتاب

خبر را با صداي بلند و دوبه‌شك خواندم:« جنيفر آنيستون و دوست‌پسر جديدش.» كدوم دوست‌پسر جديد؟ اصلاً دوست‌پسر ديگه مي‌خواد چي‌كار؟

نيكول دنباله‌ي نگاهم را گرفت و با خونسردي گفت:«اوه، آره. مي‌دونستي از برد پيت جدا شد؟»

با تعجب به او نگاه كردم و گفتم:«جنيفر و برد از هم جدا شدن؟ جدي نمي‌گي! نمي‌تونن همچين كاري كنن!»

«برد پيت با آنجلينا جولي دوست شد. الآن يه دخترم دارن.»

«نه!»

مرا يادت هست داستاني است كه به مخاطب مي‌آموزد پاي اولويت‌هايش بايستد و به هر قيمتي كه شده خود حقيقي‌اش باشد. چاشني طنز و جذابيتي كه خاص قلم سوفي كينسلا است سبب شده اين اثر هم مانند ديگر آثار او به مذاق طرفداران اين نويسنده‌ي پرفروش نيويورك‌تايمز خوش بيايد. سوفي كينسلا همواره در خلق داستان‌هاي سرگرم‌كننده استعداد داشته است و اين بار تركيب سرگرمي، طنز و موضوع فراموشي را در يك اثر به مخاطب عرضه كرده است و همين باعث مي‌شود طرفداران اين نوع آثار سخت بتوانند كتاب را زمين بگذارند.

مرا يادت هست كتابي است كه در اوقات فراغت، مطالعه‌اش براي گذراندن زمان خالي از لطف نيست. اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب مرا يادت هست اثر سوفي كينسلا هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

 

?


برچسب: معرفي كتاب من رو يادت هست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۳:۲۳ توسط:sam موضوع:

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد،

نرده حفاظ روي ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نرده حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار است.
همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 


تراكم و نوع حفاظ ديواري


تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

حفاظ ديوار سرنيزه اي

يكي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختمان

 

ارتفاع اين نوع از حفاظ ?? تا ??? سانتي متر است.
براي جوشكاري و نصب حفاظ شاخ گوزني ، شاخك هاي حفاظ به روش جوشكاري دوطرفه و الكترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
مقطع برش پيكان هاي حفاظ ? الي ? سانتي متر است .

لازم است براي ساخت از ميلگرد ?? استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزني – به گونه اي مي باشد كه حتي اگر سارقان حرفه اي باشند ولي با استناد به نوك تيز و برنده بودن ميلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، امكان رد شدن از حفاظ به هيچ وجه امكان پذير نمي باشد .
يكي از محاسن شركت حفاظ سازه در ساخت اين نوع حفاظ از فولاد با كربن بالا و ميلگردهاي ?? استفاده ميشود و قابليت نصب در هر نوع ديواري را دارا مي باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختماني

حفاظ نرده شاخ گوزني  دزد گيري مناسب
هم اكنون براي امنيت تمام مراكز تفريحي،مراكز اداري و تجاري ازحفاظ هاي مانند فنس هاي برقي ، قفل الكترونيك ، دوربين مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رويت) انواع حفاظ ساختمان كه داراي نوكهاي تيز و برنده مي باشند.

مانند حفاظ ليليومي، حفاظ سر نيزه اي،حفاظ بوته اي، حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.

اين نكته رو متذكر بشم كه براي افزايش امنيت ساختمان ، نصب حفاظ را در برنامههاي خود داشته باشيد. و سريعا با كارشناسان شركت حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار


حفاظ نرده شاخ گوزني  – حصار كشي روي ديوارهاي قلعه ها و ساختمان ها در طول تاريخ تا به امروز گسترش پيدا كرده است و مي توان اظهار داشت كه كه در سال هاي گذشته تنها فقط حفاظ سرنيزه اي موجود بوده است كه استفاده مي كردند .

حفاظ نرده شاخ گوزني  آپارتمان

هم اكنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگي شهري و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت هاي مختلف شكل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزني  نيز مستثني نبوده و اين حفاظ نيز دچار تغيير شكل گرديد و كاستي هاي خود را كه در نمونه هاي اوليه وجود داشت ، ارتقا داده وهم اكنون از بهترين گزينه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ روي ديوار محسوب مي شود.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  و موضوع نصب


نوع منازل و ساختمان ها و مراكز تجاري نصب حفاظ بوته اي و حفاظ نرده شاخ گوزني  را تايين مي كند
به طور كلي مي توان روش هاي نصب را با توجه زمين و سطح ديوار كاردر نظر داشت.

كه در اين مبحث مي توانيم آن را شرح دهيم.

ساخت و نصب حفاظ بوته اي وحفاظ نرده شاخ گوزني  با در نظر گرفتن سطح كار
با توجه به امار پروژه اي اجرا شده در سطح كشور توسط شركت حفاظ سازه ??سطح كار يا ديوار ، سنگي بوده و ?? درصد ديوارها فلزي مي باشد .

?) –نصب حفاظ بر روي ديوارهايي با درپوش سخت
در اين متد ابتدا حفره هايي با عمق ?-?? سانت و به اكس ??? متر از يكديگر بر روي سطح ديوار ايجاد شده و ميگرد داخل اين سوراخ ها كوبيده مي شود.

در اصل براي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني 
مي بايست اتصال ها به نقاطي صورت بگيرد كه از نظر استحكام داراي قدرت بالا بوده.
ميخ ها استفاده شده بين دو ميلگرد طولي كه مابين حفاظ نرده شاخ گوزني  را تشكيل مي دهند و از دو ميلگرد طولي كه به صورت موازي با هم قرار مي گيرند و فاصله ? سانت از يكديگر قرار مي گيرند تا اصول آن رعايت شده باشد.

قوطي به طول حداقل ? سانت به صورت افقي بر روي حفاظ نرده شاخ گوزني  قرار مي گيرد
ميخ ها و حفاظ ديوار به يكديگر جوشكاري شده و در سطح بالايي ديوار ثابت مي شوند.
روش فوق از پيشه پا افتاده ترين روش براي نصب حفاظ روي ديوار است ولي طي گذشت ساليان سال اين نوع حفاظ ها فرصت هايي عالي براي روي كار آمدن و بكار گرفته شدن در اختيار داشتند.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني به اختصار به آنها اشاره مي كنيم:


به عنوان مثال آب باران هنگام تخليه شدن از روي ديوار ناگزير راهي از بين حفاظ ها براي خود پيدا مي كند و همين امر موجب زنگ زدگي حفاظ وباعث از بين رفتن آهن آن ميشود.
يا به عنوان مثال عدم استحكام كافي يك يك عدد ميلگرد براي نگه داشتن.
حفاظ نرده شاخ گوزني  كه نصب موازي و به صورت جايگزين اتصالات ابتدايي شده اند.

?)- نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  بر روي ديوار سطح فلزي
در اين نوع روش با استفاده از ضخامت درپوش فلزي روش كار فرقمي كند.
براي درپوش فلزي با ضخامت بيش از ? ميل مي توانيم به طور كاملا مستقيما حفاظ پنجره را بر روي درپوش نصب كرد.ولي مي توانيم در حالتي كه ضخامت درپوش كمتر از ? ميل باشد جهت استحكام كافي بايد حفاظ به ديوار زير درپوش محكم شود كه در پاراگراف هاي بالايي روش هاي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بوته اي بصورت مفصل بررسي شد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  سر ديواري

حفاظ نرده شاخ گوزني  محافظ آپارتمان

?) –نصب حفاظ آهني با بستر خاص
ديده شده است در برخي موارده بسيار نادر از موارد درپوش بر روي ديوار محوطه نه سنگي است نه فلزي بلكه از موادي خاص و جديد استفاده شده است.

درچنين حالتي توسط كارشناسان شركت حفاظ سازه طرح ريزي و برنامه ريزي مي شود.
اينكه حفاظ خيلي خوب نصب شود و يا خيلي بد و از طرفي شرايط موجود مثلا پستي و بلندي سطح ديوار،اينكه كجا بهترين اتصال حفاظ نرده شاخ گوزني  وجود دارد كه به صورت كاملا اصولي انجام مي پذيرد.
حفاظ توليد شده توسط شركت حفاظ سازه داراي فنداسيون يا بنقدرت مند و از استحكام بالايي برخوردار مي باشد.
در اين صورت نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  همانند بند دوم نصب را انجام ميدهيم.

حفاظ نرده شاخ گوزني

حفاظ نرده شاخ گوزني -عوامل مهم در تايين قيمت بازار
حفاظ نرده شاخ گوزني - عوامل مهم كه باعث تغييرات قيمت مي شود.
ارتفاع حفاظ
تراكم شاخه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني 
عرض حفاظ
جنس رنگ
نوع جوش

بستركار و زمين نصب
ارتفاع : حفاظ هاي شاخ گوزني از ??سانتي متر تا ??? سانت توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود.
تراكم:حفاظ نرده شاخ گوزني  درسه تراكم ? ، ?? و ?? توسط شركت حفاظ سازه توليد مي شود .
تراكم حفاظ يعني تعداد شاخك فرعي و اصلي موجود درحفاظ شركن حفاظ سازه مي باشد  اين سه عدد تعداد شاخه هاي حفاظ مي باشد.

نوع جوشكاري:
جوشكاري برق شركت ها هنوز از ان استفاده مي كنند بدليل استفاده از گِل براي جوش ها ، بعداز مدتي ريخته وباعث زنگ زدگي محل جوش مي شود.

جوش استفاده شده در صنايع فلزي حفاظ سازه با استاندارهاي روز هماهنگ مي باشد.
بستر نصب كار:اگربستر كارقوطي باشد .

قيمت حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  افزايش مي يابد.
(
خوده قوطي ها نيز،در سايزهاي متنوع و مختلف توسط شركت حفاظ سازه تهيه مي شود)

حفاظ نرده شاخ گوزني  و اهميت اين حفاظ
خانه از بهترين محيطي است كه فرد در آن زندگي مي كند و در نتيجه بايد نهايت آرامش و امنيت را در منزل خود داشته باشد. امنيت و آرامش دروني خانواده تأمين شده و امنيت و آرامش بيروني توسط حفاظ هاي ساختماني براي خانه تأمين ميشود. حفاظ نرده شاخ گوزني  يكي از مهمترين ابزار حفاظتي به شمار
مي آيد.

 

به طوره كلي حفاظ هاي روي ديوار:


حفاظ نرده شاخ گوزني  , حفاظ ليليوم ,حفاظ نيزار , حفاظ بوته اي , حفاظ كلاسيك , حفاظ نرده شاخ گوزني  آبشاري .

يكي از حفاظهايي كه براي عدم ورود دزد ها و سارقين به محيط خانه استفاده ميشود حفاظ نرده شاخ گوزني  است كه شبيه به شاخ گوزن طراحي شده و كه فولاد ساخته مي شود كه داراي نوكي تيز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل ملك شخصيتان ميشود.

در نتيجه آرامش و امنيت
جزو اصلي ترين خواسته هاي انسان است و ما در اولين قدم، خواسته هايمان را در محل زندگي خويش برآورده ميسازيم، درنهايت اطلاعات در مورده حفاظ و همچنين لوازمي كه ميتوان از آنها براي حفاظت از جان عزيزانمان استفاده كنيم ميباشد.
در اين مبحث سعي شده تا حفاظ هايي كه سبب افزايش امنيت خانهايمان ميشود معرفي شود و همچنين توضيحاتي در مورد عمل كرد.

حفاظ نسبت به سارقين ارائه شود.
بهتر است بدانيم در شروع كه اكثر دزدي ها از طريق ورود به ديوار انجام ميشود و بررسي هميشگي آنها كه در نداشتن حفاظ يك خانه را فراموش نكنيد.

در كنار بازرسي اين موارد ميتوان از ابزار مهمي استفاده كرد كه در بحث امنيت منزل و خانه مورده اهميت بوده و آن حفاظ روي ديوار ميباشند.

به اين صورت كه حفاظ نرده شاخ گوزني  از مواردي ميباشند
كه بيشترين تأثير را براي جلوگيري از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان دارند. حفاظهاي مختلفي براي كاربردهاي متفاوت وجود دارد و داراي جنسهاي متنوع ميباشد.

 

 

حفاظ پنجره چيست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟
زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي كه به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند كه شامل نوع صنعتي كه توليد كارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشكار در كارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت كه اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است كه توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محكم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد كه كيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ فرفورژه با طرحها و نقشهاي جذاب

 

فرفورژه اصطلاحي فرانسوي به معناي آهن كوبيده شده استفرفورژهها، آهنهايي هستند كه در كوره گداخته و پس از آن كوبيده ميشوند. سپس به اشكال مختلف تبديل درميآيند. فرفورژهها به دليل كوبيده شدن جلا و جلوه خاصي پيدا ميكنند و با استفاده از آنها ميتوان شكلها و تركيبهاي زيبا و جذابي ايجاد كرد.

حفاظهايي كه با فرفورژه ايجاد ميشوند، تنوع زيادي در طرح و نقش دارند و ميتوانند جلوه جذابي در نماي ساختمان ايجاد كنند. اگر تمايل به طراحي حفاظهايي جالب با طرحهايي چشمنواز داريد، بهتر است از حفاظهاي فرفورژه براي پنجرههاي دوجداره ساختمان خود استفاده كنيد.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است كه اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت كه نرده هاي فرفورژه تنها به يك شكل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشكال و انواع مختلفي هستند كه شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب كنيد.
اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

 منبع : نرده آهني ديوار


برچسب: نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۴۵ توسط:sam موضوع:

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

42cd_w7.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است . و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حاد تر و شديد تر مي­ شود . و لزوم يافتن بهترين برند تشك، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي­ خوابي و راه­هاي افزايش كيفيت خواب، بر روي انواع تشك تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند . و بسته به نوع مشكلات روزمره ي شخص مورد نظر، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند.

در كنار اين راهكارها، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد . كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه ­هاي روزمرگي، در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين برند تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده­ اي براي بهبود كمردردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي­ كنند. يا عده­ اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند  kelebekتنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي ، حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به برند و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سئوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي ­پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده­ آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده ­آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است. ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين برند تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود.

استفاده از مموري فوم دار در لايه ­هاي بالاي تشك بست تركيه مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي­ باشد. يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در تشك هايspring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برندBEST  است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند.

و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي ­توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود. و توليد بهترين برند تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست.

و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده، ازجمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي هاي ظاهري:

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دل فريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر ، بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.

اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين برند تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش ­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي ­توانند به ظاهري ايده­ آل و دل فريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين برند تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي با كيفيتي ساخته مي­ شود. و بسيار پرفروش هستند . اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي­ يابد.

به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود. و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند.

و رشد يافتند .كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند. افزايش كيفيت روزافزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو، و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد. كه تعاريف از بهترين برند تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي :

موضوع ديگري كه مي ­تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين برند تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه­ اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي ­ها و … كه باعث مي­ شود قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد. كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي ­تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است كه مي ­تواند تعريف مشتري را از «بهترين برند تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليدكننده­هاي برندهايي همچون تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه ( BEST وKELEBEK)  بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته­ اند هزينه­ هاي حاشيه­ اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روزافزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه يك تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. پس منطقي به نظر مي رسد كه به خاطر حفظ سلامتي خود از بهترين برند تشك استفاده كنيم. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

 

.


برچسب: چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۲۷ توسط:sam موضوع:

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

اكثر متخصصين ماساژ درماني براي وسايلي كه در جلسه ماساژ استفاده مي شود به بدن خود اعتماد مي كنند. به طور كلي ، متخصصان ماساژ درماني را با دست ، شست ، انگشتان دست ، ساعد ، آرنج و گاهي پا انجام مي دهند. ممكن است برخي از درمانگران با استفاده از ابزاري از جنس پلاستيك يا چوب براي برنامه هاي خاص ، به زائده هاي خود استراحت دهند. سه ابزار تخصصي ماساژ از مناطق مختلف جهان ممكن است بسياري از افراد تنها با شيوه هاي رايج تر ماساژ درماني آشنا شوند.
اگرچه تنها سبك هاي بدن سازي نيست كه با دستگاه امضاء مشتري را درمان مي كند ، اما سه نوع ماساژ درماني يافت شده در سراسر جهان كه از تجهيزات غيرمعمول استفاده مي كنند عبارتند از: ماساژ بامبو كريول ، ماساژ چاقوي چيني و ماساژ ونيك روسي.

czo2_z3.jpg
ماساژ كرمي بامبو
ماساژ كريول در سواحل جنوبي اقيانوس هند از جزاير موجود در مجمع الجزاير ماسكارين سرچشمه گرفت. ماساژ كريول با دو چوب بامبو توخالي انجام مي شود. يكي كاملاً توخالي و ديگري نيمه پر از غلات است. همراه با موسيقي ريتميك كرئول ، تمرين كننده از اين ميله هاي بامبو براي ضربات زدن روي مشتري به صورت ريتم با سرعت 120 تا 140 ضربه در دقيقه استفاده مي كند. اين ماساژ ويژه بسيار تحريك كننده است و براي كساني كه اضافه وزن يا چاق دارند ، براي كاهش سلوليت و بهبود خستگي روحي و جسمي توصيه مي شود.
ماساژ چاقوي چيني
براساس يك سنت بودائي 2000 ساله ، اكنون ماساژ چاقوي چيني در چين ، تايوان و ژاپن - و برخي از شهرهاي غربي چيني ها - موجود است. ماساژ چاقو طبق نظريه نصف النهار طب سنتي چيني انجام مي شود ، با اين هدف كه چاقوها با پاك كردن احتقان ، انرژي را در كنار نصف النهار شخص تحريك مي كنند. در حين ماساژ چاقو ، مشتري در حالت مستعد قرار دارد يا با يك پارچه نازك كه پشت آن را مي پوشاند ، در حالت نشسته تكيه مي دهد. درمانگر لبه تيز تيغه چاقو را در مسيرهاي پرانرژي پشتي مي كشد
ماساژ چاقوي چيني با استفاده از حركات قطع ، به اندازه ساير اشكال ماساژ آرامش بخش نيست ، اما به دليل داشتن توانايي تسكين دردهاي كمر شناخته شده است. اگرچه چاقوها تيز هستند ، اما پوست در يك ماساژ چاقوي مناسب اجرا نمي شود. در چين و تايوان ، مواد گوشتي ابزار انتخابي هستند. در ژاپن ، درمانگران از شمشير سامورايي استفاده مي كنند.
ماساژ ونيك روسيه
بانياهاي روسي (حمام ها) مؤسساتي هستند كه طبق سنت از آن فراتر رفته و راهي براي رهايي از بيماري محسوب مي شوند. ماساژ باستاني ونيك روسي نيز به عنوان ماساژ پلاتزا (تكنيك ماساژ پلاتزا) شناخته مي شود ، از تكنيكي است كه به صورت داغ بانيا انجام مي شود و گفته مي شود ذهن را آرام مي كند ، پوست را بيدار مي كند و هر روز درد و درد را تسكين مي دهد:
بهبود گردش خون تقويت كننده متابوليسم باعث كاهش رشد پاتوژن ها بر روي پوست مي شود
ونيك معمولاً برگهاي برگ ، معطر ، معطر درخت غان يا درخت بلوط است كه در آب گرم يا گرم خيس شده اند. درمانگر از ونيك به چندين روش استفاده مي كند. آن را روي بدن مي ريزد ، آن را در برابر پوست فشرده مي كند ، آن را به يك طرف ديگر مسواك مي زند ، سيلي مي زند و پوست را شلاق مي زند. علاوه بر اثر جسمي حركات ونيك ، يك پلازا نيز به دليل اثرات آروماتراپي ونيك درماني است. روغنهاي اساسي عصاره توس به عنوان يك ماده منعكس كننده عمل مي كنند - فوق العاده براي احتقان تنفسي ، درد عضلات و مفاصل. روغنهاي اساسي يك گياه بلوط بلوط از پوست روغني برخوردار هستند ، آرامش بخش بوده و به عنوان يك ضد التهاب قوي عمل مي كنند.
بدن سازي فراتر از سبك هاي استاندارد آموزش داده شده در مدرسه ماساژ است - واقعيتي كه هنگام سفر به جهان مشهود است. در حالي كه روشهاي درماني دستي با استفاده از ميله هاي بامبو ، خردكننده گوشت ، شمشير سامورايي و شاخه هاي درخت ممكن است براي كساني كه در نيمكره غربي قرار دارند عجيب به نظر برسند ، اين تكنيك هاي ماساژ با احترام از زمان و سنت هاي درماني است.

منبع : http://varzmancom.parsiblog.com


برچسب: وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۵۵ توسط:sam موضوع:

موانع موجود در راه اندازي كارگاه

مشكلات موجود در راه توليدات در ايران چيست ؟

كيف و كفش ? محصولي هستند كه هم مردان و زنان به صورت روزمره به آن نيازمند هستند

و در واقع نمي توانند اين كالا را از زندگي خود حذف كنند. در حال حاظر با توجه به افزايش قيمت دلار كيف هاي خارجي

به صورت وحشتناكي گران شده اند. به عبارتي براي خريد يك كيف خارجي شما بايد حقوق چندين ماه خود را برپردازيد.

خوشبختانه در اين اوضاع بد مالي, هنوز افرادي هستند كه دست در كار توليدات دارند و سعي مي كنند,

تا با حداقل قيمت اما با حداكثر كيفيت بهترين

محصولات ايراني را در اين مرز و بوم ارائه دهند. ما در اين مقاله از توليدي كيف  سعي مي كنيم

شما را با مشكلات و حقايت توليد كنندگان در ايران بيشتر آشنا كنيم.

از مشكلات اصلي توليدي كيف در شرايط فعلي

همانطور كه مي دانيد يكي از سخترين شغل ها در ايران تاسيس كارخانه ها

و يا توليدي هاي محصولاتي شبيه به كيف و كفش است. دليل سخت بودن اين گونه مشاغل بسيار متعدد است كه مهمترين آنها عبارتند از:
عدم حمايت دولت از كسب و كار هاي كوچك: دولت با توجه به مشكلات اقتصادي و تحريم هاي آمريكا وارد فضاي سخت اقتصادي شده است

و در حال حاظر توانايي حمايت مالي و هر نوع حمايت ديگري را ندارد.

خريد گران و ثابت نبودن قيمت هاي محصولات اوليه براي ساخت كيف

يكي ديگر از سخترين بخش هاي توليد داخلي, تهيه مواد اوليه,

مثل چرم طبيعي و يا چرم مصنوعي ست كه به دليل افزايش روز افزون قيمت دلار توليد كننده ها را زير فشار قرار داده است.
عدم حمايت مردم از توليدكنندگان ايراني : يكي از بدترين اخلاق مردم ايران عدم حمايت مردم از توليدات داخلي ست,

كه البته در چند سال اخير حمايت هاي مردن از توليد كنندگان داخلي كمي بهتر شده است

ولي باز هم مردم بايد سعي كنند به توليد كنندگان هم وطن خود اعتماد بيشتري داشته باشند

و سعي كنند در سبد خريد خود كالا هاي ايراني بيشتري را قرار دهند.

حمايت ما از توليد كندده هاي واقعي در داخل كشور

حال كه از مشكلات توليد در اين زمينه با شما صحبت كرديم بد نيست كه بدانيد ايران در توليدات كيف و كفش بسيار حرفه است

و به دليل در دست داشتن دوزنده هايي ماهر و البته دلسوز, همواره در صنعت توليدي كيف هم در ايران و هم در خارج از كشور پيشرو بوده است.

ما نيز مي توانيم با كمي حمايت به توليد كنندگان داخلي كمك كنيم . به عنوان مثال يكي از توليدي كيف هاي خوب در ايران شركت كيف يك است,

اين توليدي در حال حاظر با توجه به دارا بودن كارگران ماهر و در دست داشتن

چرم هاي طبيعي و مصنوعي مرغوب توليدات كيف خود را به صورت انبوه به پيش ميبرد.

نتيجه گيري: ما در اين مقاله به شما از سختي هاي مربوط به توليدات در ايران را ذكر كرديم,

كه در اين شرايط سخت افراد دلسوزي سعي مي كنند با تمام تلاش كيف هاي خوبي را به ما ارائه دهند.

يكي از اين توليدي كيف ها توليدي ارزان كيف  است كه شما ميتوانيد از سايت آنها نيز به صورت آنلاين

خريد اينترنتي انجام دهيد و از اين طريق از آنها حمايت كنيد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

http://arzankif.ir


برچسب: موانع موجود در راه اندازي كارگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۷:۵۷ توسط:sam موضوع: